i
Wat een massa aan leuke muziek die "zomaar" toegankelijk is. Ik vond het erg leuk om er in rond te struinen. Wat me het meest is bijgebleven, is dat er praktisch onbegrensde mogelijkheden zijn . Samen met mijn man heb ik diverse sites bezocht en geluisterd naar mooie stukken muziek, waarvan we ons afvroegen of we de betreffende CD zouden aanschaffen. Ook interessant was het om gewoon te luisteren naar stukken muziek uit onze jeugd. Ook in dat opzicht was er een enorm aanbod.
Voor mij persoonlijk springen er twee stukken uit die ik telkens wanneer ik ze hoor bijzonder mooi vind. Dat zijn het liedje "November" van Rowwen Heze en een klassiek stuk van Chopin.
Of ik me na afloop van het gratis abonnement zal aanmelden voor betaalde toegang, weet ik nog niet. Door deze opdracht heb ik ook ontdekt dat er ook nog diverse vergelijkbare gratis sites zijn.
Of dit voor de Bieb een toegevoegde waarde heeft betwijfel ik.
Samengevat: voor mij was dit een leuke opdracht die ik, samen met mijn man, met veel plezier heb uitgevoerd.